Quick Bird
علمی،آموزشی،تفریحی...

Quick Bird را در گوگل محبوب کنید...
با یک امتیاز مثبت میتوانید از Quick Bird حمایت کنید!
فقط كافي است بر روي دكمه 1+ كليک كنيد.

                              

Opera Mobile Web Browser 11.5.4 یکی از پرسرعت ترین و معروف ترین مرورگرهای وب می باشد که برای انواع گوشی ها ارائه می شود. و این بار برای گوشی های اندروید ورژن ۱٫۶ و بالاتر ارائه شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                          

Perfect Viewer نرم افزاری برای نمایش عکس و کامیک حرفه ای میباشد. با کمک این نرم افزار، عکس های خود را با کیفیت و سرعت بالاتری ببینید. از فرمت های عکس JPEG,PNG,GIF,BMP پشتیبانی میکند. همچنین میتواند عکس ها را در ۵ حالت Full size, Fit Screen, Fit Width, Fit Height, Fixed size برای شما و به دلخواه شما نمایش دهد. قابلیت نمایش به صورت SLide Show را نیز دارد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                       

Dolphin browser HD بهترین مرورگر اینترنتی برای گوشی‌های اندروید بشمار می‌رود. با استفاده از این مرورگر معروف می‌توانید با بیشترین سرعت وب‌گردی کنید و از اینترنت لذت ببرید. این مرورگر قابلیت نصب Add-on را نیز دارد. شما می‌توانید از بوکمارک‌ها برای دسترسی سریع‌تر به سایت‌های مورد نیاز خود استفاده کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
وضعیت آب و هوا
امکانات جانبی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Quick Bird و آدرس QuickBird.loxblog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انواع فال