Quick Bird
علمی،آموزشی،تفریحی...

Quick Bird را در گوگل محبوب کنید...
با یک امتیاز مثبت میتوانید از Quick Bird حمایت کنید!
فقط كافي است بر روي دكمه 1+ كليک كنيد.

وزیر ارتباطات در حاشیه نشست هم‌اندیشی و راهبردی طرح ملی خرید اعتباری (میزان) در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما، در خصوص شبکه اینترنت ملی گفته است: "طبق برنامه ریزی زمان‌بندی شده چارچوب کلی این شبکه تعیین شده است و طراحی مفهومی آن نیز به پایان رسیده است.”

رضا تقی پور ادامه داد: اجرای جزئی این شبکه نیز در شهریور ماه سال گذشته صورت گرفت همچنین در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌های دولتی برای برقراری ارتباط بین دفاتر خود از اینترنت ملی استفاده می‌کنند و همچنین برخی از مدارس نیز از اینترنت ملی استفاده می‌کنند.

 

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                            

همانطور که می دانید همچنان یکه تازی دنیای مرورگرهای اینترنتی در دست اینترنت اکسپلورر شرکت مایکروسافت بوده و دیگر رقبا چندین سال است که برای تصاحب این جایگاه تلاش می کنند. حال به نظر می رسد که چندی پیش، کروم توانسته برای مدت کوتاهی این عنوان را از آن خود کرده و مزه جایگاه اول را بچشد.

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

             

آخرین آمارهای منتشرشده از میزان کاربران فیسبوک، ادعای ۱۷ میلیون کاربر فیسبوک در داخل کشور را بار دیگر زنده کرد.

از آخرین فیلترینگ فیسبوک در ایران، حدود دو سال و نیم می‌گذرد، هنوز این شبکه تعداد کاربران بی‌شماری در داخل ایران دارد. مسئولان و کارشناسان ایرانی رقم‌های متفاوتی از عدد ناچیز و دور از باور 700 هزار تا عدد شگفت‌انگیز 17 میلیون را برای تعداد کاربران ایرانی فیسبوک که از داخل ایران به این شبکه متصل می‌شوند، ارائه داده‌اند. کاربرانی که با کمک رندی و ارتباطات میان‌فردی خود و با استفاده از فیلترشکن، وی.پی.ان یا برنامه‌های کاربردی ثالث که هیچ کدام امنیت موردتاییدی ندارند، دزدی هویتشان را به جان می‌خرند و به این شبکه دست پیدا می‌کنند. تاکنون خبرهای بی‌شماری از شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک در مورد نقض حریم شخصی و پژوهش‌هایی درباره تاثیرات نادرست آنها بر هنجارهای اجتماعی منتشر شده است. همچنین، پلیس فتا درباره این مسایل و امنیت شبکه‌های اجتماعی بارها هشدار داده و از کاربران خواسته است که با آگاهی در اینترنت فعال باشند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

 در پی عدم امکان دسترسی به برخی وب‌سایت‌هایی که از ارتباط امن HTTPS استفاده می‌کنند، طی ساعات اخیر امکان اتصال به برخی سرویس‌های گوگل و یاهو در اکثر نقاط کشور مسیر نیست.

به گزارش «تابناک »، اگرچه این اختلال در پروتکل امن HTTPS عدم دسترسی به پست الکترونیک یاهو و جی‌میل را به همراه داشته ولی همچنان امکان دسترسی به برخی وب‌سایت‌ها که از این پروتکل استفاده می‌کنند میسر است.

 

گفتنی است HTTPS همان HTTP است که از یک SSL استفاده می‌کند .SSL پروتکل رمز گذاری است که در وب سروری که از HTTPS استفاده می‌کند به کار گرفته می‌شود. یکی از دلایل مهم استفاده از HTTPS انجام خرید آن لاین و مبادله‌ی اطلاعات خصوصی از طریق اینترنت است.

تا کنون خبر موثقی در باره دلیل یا دلایل بروز این  اختلال گزارش نشده است. اما لازم است مسولان مربوطه در این زمینه به مردمی که برخی از امورات خود را از طریق ایمیل انجام می دهند، اطلاع رسانی کرده و تاریخ دقیق یا حتی احتمالی رفع مشکل را اعلام کنند تا برنامه ریزی مردم بیش از این دچار اختلال نگردد.

 



ارسال توسط دانیال
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
وضعیت آب و هوا
امکانات جانبی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Quick Bird و آدرس QuickBird.loxblog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انواع فال