Quick Bird
علمی،آموزشی،تفریحی...

Quick Bird را در گوگل محبوب کنید...
با یک امتیاز مثبت میتوانید از Quick Bird حمایت کنید!
فقط كافي است بر روي دكمه 1+ كليک كنيد.

                         Flashget 3.7.0.1195

Flashget 3.7.0.1195 نرم‌افزارهای مدیریت دانلود بسیاری وجود دارند و هر کدامشان با یک ویژگی خاص شناخته می‌شوند؛ یکی بیش‌ترین سرعت دانلود را ارائه می‌کند، یکی توانایی بالایی در پخش ویدئوی آنلاین دارد یا دیگری برای دانلود از FTPها بهترین گزینه است. برنامه‌ی FlashGet از نوع سوم است؛ این برنامه را می‌توان بهترین نرم‌افزار برای دانلود از FTPها دانست. بسیاری از سایت‌ها هستند که برای دانلود فایلی از آن‌ها تنها  FlashGet به کمک شما می‌آید و از دست برنامه‌های مدیریت دانلود دیگر کاری ساخته نیست! این برنامه برای دانلود فایل‌های با حجم بسیار بالا نیز بهترین گزینه است. FlashGet به‌خوبی با اکثر مرورگرها هماهنگ می‌شود و امکان دانلود هر لینک پسوندداری را می‌دهد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                                                      Internet Download Manager 6.08 Build 7 

Internet Download Manager 6.08 Build 9 یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجرها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

         

 

بسیاری از مدیران سایت‌ها و وبلاگ‌ها، برای طراحی سایت خود تلاش می‌کنند تا با توجه به سرعت اینترنت کاربران، بهینه‌سازی‌های مختلفی را روی حجم قالب و محتوای آن انجام دهند. برای چنین موردی، موضوعات زیادی می‌توانند دخیل باشند که از جمله آن‌ها می‌شود به حجم تصاویر استفاده شده در طرح، تعداد درخواست‌های مربوط به هر فایل، سرور و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

گر جزء افرادی هستید که سایتی را مدیریت می‌کنید و یا حتی وبلاگ شخصی‌ای دارید، ممکن است تابحال از دوستان و نزدیکان خود درباره سرعت بارگزاری آن پرسیده باشید؛ این‌که سایت‌تان برای هر کدام از آن‌ها با چه سرعتی باز می‌شود.

 

سرویس Full Page Test  سایت Pingdom به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی بتوانید اطلاعات زیادی درباره سرعت بارگزاری صفحات سایت خود، تعداد درخواست‌ها و بسیاری موارد را به‌دست آورید.

از جمله مزایای این سرویس می‌توان به دسترسی سریع به آن، بدون نیاز به ثبت‌نام اشاره کرد. تنها کافی است به این آدرس رفته  و نام دامنه خود را در کادر مورد نظر وارد نموده و روی Test Now کلیک کنید. پس از آن، در زیر این کادر، حجم کلی صفحه، زمان بارگزاری، امتیاز ۰ تا ۱۰۰ و چندین معیار مختلف دیگر برای سنجش کیفیت فنی سایت خود را مشاهده خواهید کرد.

این سرویس اطلاعات را در جدول‌های مختلفی به شما نمایش می‌دهد و به‌سادگی می‌توانید آن‌ها را از یک‌دیگر تفکیک و بررسی نمایید.

 

 



ارسال توسط دانیال

                          

Google Chrome 18.0.1003.1 Beta گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد , از قابلیت های مهم این مرورگر قدرتمند , سبک بودن آن هست . این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                           

 

Mozilla Firefox v10.0 Final  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. کاربران اینترنت در جهان این مرورگر را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش مجبوبتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera میدانند .

بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
وضعیت آب و هوا
امکانات جانبی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Quick Bird و آدرس QuickBird.loxblog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انواع فال