Quick Bird
علمی،آموزشی،تفریحی...

Quick Bird را در گوگل محبوب کنید...
با یک امتیاز مثبت میتوانید از Quick Bird حمایت کنید!
فقط كافي است بر روي دكمه 1+ كليک كنيد.

                             

سری بازی های Worms یکی از فوق العاده ترین و مهیج ترین بازی هایی است که تا کنون به سبک سه بعدی و کارتونی و حتی اکشن به بازار عرضه شده است. این بازی به سبکی ساخته شده که گیمر را به طرز عجیبی جذب کرده و ساعت ها وی را به خود مشغول می کند. در این بازی شما نقش چند کرم باهوش و حرفه ای را ایفا خواهید کرد و وظیفه دارید به آن ها کمک کنید هر طوری که شده دشمنان خود را به هر نحوی نابود سازند. از جمله ویژگی های منحصر بفرد بازی Worms 3D می توان به مجهز بودن کرم ها به انواع سلاح های گرم و سرد , جذابیت بیش از حد بازی و سه بعدی بودن آن اشاره کرد. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده جذاب و مهیج را به صورت رایگان از سایت ای افــ دانلود دریافت کرده و نهایت لذت را ببرید.

دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب مخصوص اعضا می باشد لطفا ابتدا عضو شوید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                            

بدون شک بسیاری از بازی خور ها عاشق جنون سرعت و اتومبیل رانی با سبکی جدید هستند. در این راستا این بار بازی فوق العاده جذاب و جدید Smash Cars را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. این بازی جدید ترین و مهیج ترین بازی سبک اتومبیل رانی ( محصول جدید شرکت Metro 3D ) در سال ۲۰۱۱ است که با سبک جدیدی که دارد می تواند شما را ساعت ها پای کامپیوترتان میخکوب کند. در بازی Smash Cars شما به عنوان راننده ی ماشین های شاسی بلند ولی با اندازه کوچک هستید و باید از مراحل سخت و جذاب آن گذشته و خود را به خط پایان برسانید. هم اکنون می توانید یک Car Combat هیجان انگیز را در این بازی تجربه کنید ! لازم به ذکر است این بازی کاملا کرک شده و اکتیو است و دیگر نیازی به کرک اضافی ندارد.

 دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب مخصوص اعضا می باشد لطفا ابتدا عضو شوید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                           

بسیاری از فراد هستند که به بازی های رالی و ماشین سواری علاقه مندند به همین خاطر این بار می خواهیم بازی بسیار مهیج و جذاب Muscle Car 3 را برای شما عزیزان در سایت قرار دهیم. با دانلود این بازی زیبا و رویایی , رالی حرفه ای با ماشین های فوق العاده قدرتمند آمریکایی را تجربه خواهید کرد. در ابتدای بازی شما یک راننده آماتور هستید و با تعلیم دیدن و مسابقه دادن به حد حرفه ای رسیده و خود را برای مسابقات بعدی آماده خواهید کرد. برای این کار لازم است قطعات ماشین خود و هر آنچه که برای یک مسابقه حرفه ای نیاز دارید تامین کنید.

دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب مخصوص اعضا می باشد لطفا ابتدا عضو شوید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                             

بسیاری از افراد هستند که به بازی هایی که سرعت و جنون در آن ها وجود دارد بسیار علاقه مندند. به همین خاطر ما امروز از سایت ای افــ دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب Need For Speed Most Wanted را به صورت کاملا کم حجم شده در اختیار شما بازدید کنندگان عزیز قرار داده ایم. داستان بازی از این قرار است که شما مدت زیادی از شهر خود دور بوده اید و اکنون بازگشته اید تا دوباره شهرت خود را بدست بگیرید. در زمانی که شما نبودید شهر به یک منطقه ی جنگی بین راننده ها تبدیل شده و به قسمتهای مختلفی تقسیم شده است. هر قسمت از آن را یک دسته از رانندگان اداره می کنند. هر کدام در منطقه ی خود با شما مسابقه میدهند. در پایان کار نیز با سردسته ی آن ها که قوی ترین و پر سرعت ترین ماشن مسابقه را دارد مسابقه خواهید داد.

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                          

بازی Virtual City یکی از جذاب ترین و جالب ترین بازی هایی است که در سبک استراتژیک و شهر سازی ساخته و عرضه شده است. در این بازی شما نقش شهرداری را ایفا می کنید که باید به شیوه ی خود شهری را بنا و اداره کند که در آن تمام ساختمان های یک شهر معمولی از جمله خانه های مسکنوی , ادارات , بیمارستان ها , مراکز خرید , کارخانجات و… وجود داشته و مردم آن از شهر راضی باشند. و با استفاده از این بنا ها سرمایه ای بزرگ در شهر خود داشته باشید و پول را به طوری در میان کارکنان تقسیم کنید تا هم عدالت برقرار شود و هم کسری بودجه نداشته باشید. این بازی علاوه بر حجم نسبتا کمی که دارد از گرافیک بسیاری خوبی برخوردار بوده و جذابیت خاصی دارد. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده جالب و سرگرم کننده را به صورت رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.

حجم دانلود: 62 مگابایت

لینک دانلود: مستقیم _ کمکی



ارسال توسط دانیال
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
وضعیت آب و هوا
امکانات جانبی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Quick Bird و آدرس QuickBird.loxblog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انواع فال