اس ام اس روز عشق
Quick Bird
علمی،آموزشی،تفریحی...

Quick Bird را در گوگل محبوب کنید...
با یک امتیاز مثبت میتوانید از Quick Bird حمایت کنید!
فقط كافي است بر روي دكمه 1+ كليک كنيد.

تیک تاک ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست

اما دوستی ها هیچ وقت نمیمیرند . . .

تقدیم به عشقم

.

.

.

سلام ببخشید نتونستم برات خرس و قلب بخرم

ولی این اس ام اس رو برات میفرستم

تا بدونی که همیشه دوستت دارم  عزیزترینم

.

اس ام اس روز عشق

.

میدونی عشق یعنی چی ؟

یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده

و تا آخر عمر هم عاشقانه ، عاشقش باشه

عاشقتم تا همیشه . . .

.

.

.

ماه من ، گاهی میرنجانمت ببخش ، کسوف تقدیر است  . . .

.

.

.

با تو از خاطره ها سرشارم

با تو تا آخر شب بیدارم

عشق من دست تو یعنی خورشید

گرمی دست تو را کم دارم  . . .

.

.

.

اگر گل بودم تقدیم وجودت میشدم

اگر تار بودم آهنگ دوست داشتن را مینواختم

اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غمهایت را بشویم

دریغا که نه گلم ، نه تارم و نه بارانم

ولی هر چه باشم و هر کجا باشم بیادتم

.

.

.

این روزها دلم بهانه تو را دارد ، ای زیباترین اشتباه زندگیم!

با من بمان ای بهترین بهانه ی زندگیم . . .

.

.

.

دلشوره اگر هست تویی تو

صد خاطره در محفل من هست تویی تو

غیر از تو کسی در دل من جای نداره

یک دوست اگر حاصل من هست تویی تو

.

.

.

ز تمام بودنی ها تو فقط از آن من باش ،

که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد .

.

.

.

اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست

من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست

مهربانم روزگارم ابریست

کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی . . .

.

.

.

هر چی عشقه با نگینش

هر چی خوبه بهترینش

آسمونا با زمینش

تقدیم تو باد بهترینم

.

.

.

عاشق بودن یعنی اینکه یه نفر دیگه هم آرزوهات رو بدونه

.

.

.

ای خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا بگذار

نگاهی ، یادی ، خاطره ای ، برای آن روز که فراموش خواهیم کرد

که روزی چقدر عاشق بودیم . . .

.

.

.

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی

اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی

اگه شمع بودی روشن ترین بودی

و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی . . .

.

.

.

شب است و در سکوت شب نشسته ام به خاطرت / و دلخوشم به این دلی که بسته ام به خاطرت

ببین چگونه مهربان طلسم کرده ای مرا / که از تمام قبله ها گسسته ام به خاطرت

.

.

.

بر لب دریای حسرت کلبه ای دارم قدیمی ، از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمی . . .

.

.

.

آری آغاز دوست داشتن است گر چه پایان راه نا پیداست

من به پایان دگر نیند یشم که همین دوست داشتن زیباست . . .

.

.

.

دلم همچو آسمان ، پر از ابرهای بارانیست ، ای کاش دلم امشب بگرید

شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند .

عزیزم دوستت دارم . . .

.

.

.

گفتی به ماه نگاه کن یاد من باش به یاد لحظه های سرد من باش

انگار روز و شبم بی ماه نمیشه به خدا یادتم بی ماه همیشه . . .

 

 

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – -

سلام درسته که نشد برات  هدیه و قلب و شکلات بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم تا بدونی همیشه دوست دارم

سپندار مذگان مبارک

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – -

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی  و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی

سپندار مذگان مبارک

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – -

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه  روز عشق مبارک عزیزم

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو  عروسک   و شمع …اما امسال نمیدونم روز عشق  رو  با کی جشن میگیری

.

.

.

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم  سپندار مذگان مبارک

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

میدونی  روز عشق یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

عاشقتم تا همیشه سپندار مذگان مبارک

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – -

واسه روز  عشق دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
سپندار مذگان مبارک

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – -

مهم نیست ولـــ ـنتاین یا سپندار مذگان

هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم

.

.

.

.

بی بهانه دوستت دارم

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – -

سپندار مذگان روز دلباختگان ایرانی بر تو ای ایرانی عاشق مبارک باد

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – -

میخواهم به یاد آوری چقدر به هم نزدیک هستیم

حتی با وجود فرسنگها فاصله چقدر به من نزدیکی

میخواهم بدانی  در این روز بزرگ سپندارمذگان به تو فکر میکنم

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

امروز روز عشق است

می دانی که من هر روز ،
با تو بودن را جشن می گیرم.

سپندار مذگان مبارک

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

عزیزم با تو هر روز روز عشق است

سپندار مذگان روز عشق ایرانی  بر تو مبارک

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

اگر اجدادمان میدانستند روزی خواهد امد که عاشقی چون من بیقرارت است به جای سپندار مذگان  روز آشنایی من و تو را روز عشق می نامیدند

سپندار مذگان مبارک

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

ای کاش هر روز  عشق و سپندارمذگان بود  نه به خاطر هدیه هایش به خاطر اینکه یادمان باشد که عاشقیم

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

اسپندارمذگان خجسته  باد دوست من این دوستی برای من همانند گنج است و بهترین شادی ها را به من هدیه میدهد

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

برای سپاس تمام مهربانیهایت روز سپندارمذگان را برگزیدم  تا بگویم

برای تمام شادیهایی که با حضورت در قلبم

من هدیه کردی سپاسگذارم

روز عشاق ایرانی مبارک

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

هیچ چیز تو را  ناراحت نکند  فقط شادی ها تو را احاطه کند دوستانت عاشقت باشند لطف خدا با تو باشد

اینها آرزوهایم برای تو در روز سپندارمذگان است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط دانیال
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
وضعیت آب و هوا
امکانات جانبی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Quick Bird و آدرس QuickBird.loxblog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انواع فال