Quick Bird
علمی،آموزشی،تفریحی...

Quick Bird را در گوگل محبوب کنید...
با یک امتیاز مثبت میتوانید از Quick Bird حمایت کنید!
فقط كافي است بر روي دكمه 1+ كليک كنيد.

                          

 اپل رشد صعودی باورنکردنی از خود به نمایش گذاشته است و به صورت پی در پی رکوردهای جدیدی به ثبت می رساند. MBA Online اینفوگرافیک جدیدی منتشر کرده که در آن سعی شده تا پول نقد اپل و میزان ارزش آن نشان داده شود. این اینفوگرافیک با مقایسه های بی مانند، با ارزش ترین شرکت دنیا را از جنبه های مختلف بررسی می کند. ادامه مطلب را از دست ندهید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                              

Opera Mobile Web Browser 11.5.4 یکی از پرسرعت ترین و معروف ترین مرورگرهای وب می باشد که برای انواع گوشی ها ارائه می شود. و این بار برای گوشی های اندروید ورژن ۱٫۶ و بالاتر ارائه شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                              

قابل توجه دوستانی که همیشه به اینترنت دسترسی ندارند و یا خواهان آن هستند که وقت زیادی برای آپدیت آنتی ویروس خود نگذارند. دیگر نگران نباشید. توسط این آپدیت آفلاین یا اضافه کردن دیتابیس به نود ۳۲ ( ESET nod32 Offline Update ) شما میتوانید از گرفتارشدن به انواع ویروسها و تروجان ها آسوده خاطر باشید.

برای دانلود و آموزش نصب به ادامه مطلب بروید...

تاریخ آخرین آپدیت: 2012/02/11



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                                                      Internet Download Manager 6.08 Build 7 

Internet Download Manager 6.08 Build 9 یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجرها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                           

با توجه به این که این روزها ویروس های زیادی در اینترنت انتشار یافته هیچ کامپیوتری از شر ویروس در امان نیست. همه به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن هستند تا بتوانند از ویروسی شدن سیستم خود جلوگیری کنند. ما به شما آنتی ویروس نود۳۲ را پیشنهاد می کنیم . به دلیل اینکه ،آنتی ویروس نود ۳۲ هوشمند است توانای این را دارد که سیستم شما را در مقابل ویروس ها ایمن س . شما با داشتن یوزر و پسورد آنتی ویروس می توانید بدون هیچ دردسری آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید، در ادامه مطلب تعدادی یوزر و پسورد برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم که هم اکنون می توانید دریافت کنید. این یوزر و پسورد های آنتی ویروس نود ۳۲ همیشه آپدیت می شوند و شما می توانید این صفحه را ذخیره نموده و هر وقت که نیاز به یوزر و پسورد جدید داشتید به همینجا مراجعه نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

تاریخ آخرین آپدیت: 2012/02/12



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                                  

 

شاید یکی از پررنگ ترین دغدغه های دخترانی که به نیت ازدواج با کسی آشنا می شوند، این باشد که حد و مرز روابط را چطور تعیین کنند؟

وقتی طرف مقابلشان تو زرد از آب در می آید و درخواست نامشروعی از آنها دارد، چطور مقاومت کنند و رابطه را به پایان ببرند؟

چه کنند که طرف مقابل را قانع کنند و در مقابل دام هایی که برایشان پهن شده چه جوابی بدهند؟

لطفا جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

 کی از نگرانی های خانم ها درمورد رابطه جنسی مشکل آنها در رسیدن به ارگاسم است. در این مقاله نکاتی را برایتان مطرح می کنیم که مطمئناً موثر خواهد بود:

* نکات روحی:

1) پیشبینی رابطه جنسی—برای خیلی از خانم ها وقتی درمورد رابطه جنسی خیالبافی میکنند، می توانند از قدرت ذهنشان (خیالپردازی) برای تحریک شدن خود، هم فیزیکی و هم روحی، استفاده کنند. این روش همچنین به خانم ها کمک می کند بفهمند که چه چیزهایی در محیطشان باعث تحریک آنها می شود  این "شروع گرم" می تواند به راحت تر رسیدن به "پایان" کمک کند.

2) ریلکس باشید—خیلی از خانم ها برای اینکه بتوانند به لذت جنسی برسند، نیاز به برزخ و وقفه دارند. این به خاطر آن است که فشار احساسی بر واکنش جنسی اثر منفی دارد. پس قبل از یک رابطه جنسی، به موسیقی آرامش بخش گوش کنید، یک حمام داغ بگیرید، یک کتاب بخوانید یا هر کار دیگری که برای ریلکس کردن شما جوابگو است. ریلکس و آرام بودن به رسیدن به ارگاسم کمک شایانی می کند.

3) چیزهایی که موجب حواسپرتی می شود را از بین ببرید—خیلی از خانم ها موقع رابطه جنسی مداوم فکرشان به وظائف روزانه، نور زیاد داخل اتاق، سروصدا، وجود حیوانات داخل اتاق و از این قبیل پرت می شود. باید ببینید که چه چیزهایی موجب حواسپرتی شما می شود و آنها را از میان بردارید تا بتوانید حین رابطه جنسی خوب روی جسمتان و احساس خوبی که پیدا می کنید، تمرکز داشته باشید تا راحتتر به ارگاسم برسید.

 

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

 در پی عدم امکان دسترسی به برخی وب‌سایت‌هایی که از ارتباط امن HTTPS استفاده می‌کنند، طی ساعات اخیر امکان اتصال به برخی سرویس‌های گوگل و یاهو در اکثر نقاط کشور مسیر نیست.

به گزارش «تابناک »، اگرچه این اختلال در پروتکل امن HTTPS عدم دسترسی به پست الکترونیک یاهو و جی‌میل را به همراه داشته ولی همچنان امکان دسترسی به برخی وب‌سایت‌ها که از این پروتکل استفاده می‌کنند میسر است.

 

گفتنی است HTTPS همان HTTP است که از یک SSL استفاده می‌کند .SSL پروتکل رمز گذاری است که در وب سروری که از HTTPS استفاده می‌کند به کار گرفته می‌شود. یکی از دلایل مهم استفاده از HTTPS انجام خرید آن لاین و مبادله‌ی اطلاعات خصوصی از طریق اینترنت است.

تا کنون خبر موثقی در باره دلیل یا دلایل بروز این  اختلال گزارش نشده است. اما لازم است مسولان مربوطه در این زمینه به مردمی که برخی از امورات خود را از طریق ایمیل انجام می دهند، اطلاع رسانی کرده و تاریخ دقیق یا حتی احتمالی رفع مشکل را اعلام کنند تا برنامه ریزی مردم بیش از این دچار اختلال نگردد.

 



ارسال توسط دانیال

                          

Perfect Viewer نرم افزاری برای نمایش عکس و کامیک حرفه ای میباشد. با کمک این نرم افزار، عکس های خود را با کیفیت و سرعت بالاتری ببینید. از فرمت های عکس JPEG,PNG,GIF,BMP پشتیبانی میکند. همچنین میتواند عکس ها را در ۵ حالت Full size, Fit Screen, Fit Width, Fit Height, Fixed size برای شما و به دلخواه شما نمایش دهد. قابلیت نمایش به صورت SLide Show را نیز دارد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                                  

Media Player Classic HomeCinema 1.6.0.4014 نرم افزاری برای پخش فایلهای مالتی  مدیا و یا عکس می‌باشد. با این نرم افزار قادرید تا عکسهای دلخواه خود را در محیط این نرم افزار به نمایش در اورید. این نرم افزار می تواند فرمت های WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV, MKV را اجرا کند. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی است علاوه بر این ، نرم افزار دارای تعداد زیادی پوسته میباشد که با استفاده از هر کدام از انها قادرید تا محیط نرم افزار را تغییر دهید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 9 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
وضعیت آب و هوا
امکانات جانبی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Quick Bird و آدرس QuickBird.loxblog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انواع فال