Quick Bird
علمی،آموزشی،تفریحی...

Quick Bird را در گوگل محبوب کنید...
با یک امتیاز مثبت میتوانید از Quick Bird حمایت کنید!
فقط كافي است بر روي دكمه 1+ كليک كنيد.

                       

Dolphin browser HD بهترین مرورگر اینترنتی برای گوشی‌های اندروید بشمار می‌رود. با استفاده از این مرورگر معروف می‌توانید با بیشترین سرعت وب‌گردی کنید و از اینترنت لذت ببرید. این مرورگر قابلیت نصب Add-on را نیز دارد. شما می‌توانید از بوکمارک‌ها برای دسترسی سریع‌تر به سایت‌های مورد نیاز خود استفاده کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

         

 

بسیاری از مدیران سایت‌ها و وبلاگ‌ها، برای طراحی سایت خود تلاش می‌کنند تا با توجه به سرعت اینترنت کاربران، بهینه‌سازی‌های مختلفی را روی حجم قالب و محتوای آن انجام دهند. برای چنین موردی، موضوعات زیادی می‌توانند دخیل باشند که از جمله آن‌ها می‌شود به حجم تصاویر استفاده شده در طرح، تعداد درخواست‌های مربوط به هر فایل، سرور و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

گر جزء افرادی هستید که سایتی را مدیریت می‌کنید و یا حتی وبلاگ شخصی‌ای دارید، ممکن است تابحال از دوستان و نزدیکان خود درباره سرعت بارگزاری آن پرسیده باشید؛ این‌که سایت‌تان برای هر کدام از آن‌ها با چه سرعتی باز می‌شود.

 

سرویس Full Page Test  سایت Pingdom به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی بتوانید اطلاعات زیادی درباره سرعت بارگزاری صفحات سایت خود، تعداد درخواست‌ها و بسیاری موارد را به‌دست آورید.

از جمله مزایای این سرویس می‌توان به دسترسی سریع به آن، بدون نیاز به ثبت‌نام اشاره کرد. تنها کافی است به این آدرس رفته  و نام دامنه خود را در کادر مورد نظر وارد نموده و روی Test Now کلیک کنید. پس از آن، در زیر این کادر، حجم کلی صفحه، زمان بارگزاری، امتیاز ۰ تا ۱۰۰ و چندین معیار مختلف دیگر برای سنجش کیفیت فنی سایت خود را مشاهده خواهید کرد.

این سرویس اطلاعات را در جدول‌های مختلفی به شما نمایش می‌دهد و به‌سادگی می‌توانید آن‌ها را از یک‌دیگر تفکیک و بررسی نمایید.

 

 



ارسال توسط دانیال

                                                     

Ashampoo Photo Optimizer 4.0.3 Final نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش تصاویر می‌باشد. با این نرم افزار شما به راحتی می‌توانید به راحتی عکس های مورد نظر خود را آنگونه که می‌خواهید ویرایش کنید. بیشترین کاربرد نرم افزار در زمینه تنظیم رنگ های تصاویر و ایجاد افکت مختلف بر روی تصاویر است شما به راحتی می توانید توسط این نرم افزار عکس رنگی خود را به عکس سیاه و سفید تبدیل کنید و یا رنگ تصاویر را تغییر دهید. دیگر قابلیت این نرم افزار از بین بردن قرمزی رنگ چشم در عکس ها است در واقع شما به کمک این نرم افزار می توانید عکس هایی را که با دوربین عکاسی خود گرفته اید و در آنها قرمزی رنگ چشم دیده می شود را برطرف کنید تا زیباتر شوند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                          

Google Chrome 18.0.1003.1 Beta گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد , از قابلیت های مهم این مرورگر قدرتمند , سبک بودن آن هست . این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                           

 

Mozilla Firefox v10.0 Final  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. کاربران اینترنت در جهان این مرورگر را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش مجبوبتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera میدانند .

بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                             

با توجه به این که این روزها ویروس های زیادی در اینترنت انتشار یافته هیچ کامپیوتری از شر ویروس در امان نیست. همه به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن هستند تا بتوانند از ویروسی شدن سیستم خود جلوگیری کنند. ما به شما آنتی ویروس نود۳۲ را پیشنهاد می کنیم . به دلیل اینکه ،آنتی ویروس نود ۳۲ هوشمند است توانای این را دارد که سیستم شما را در مقابل ویروس ها ایمن سازد. شما با داشتن یوزر و پسورد آنتی ویروس می توانید بدون هیچ دردسری آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید، در ادامه مطلب تعدادی یوزر و پسورد برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم که هم اکنون می توانید دریافت کنید. این یوزر و پسورد های آنتی ویروس نود ۳۲ همیشه آپدیت می شوند و شما می توانید این صفحه را ذخیره نموده و هر وقت که نیاز به یوزر و پسورد جدید داشتید به همینجا مراجعه نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                                

 

یک‌ دختر 17 ساله‌ ایرانی‌ که‌ از عقب ماندگی ذهنی رنج میبرده 50 روز قبل‌ توسط‌ دو مرد افغانی‌ در خیابان‌ افسریه‌ تهران‌ ربوده‌ شده‌ بود. از سوی‌ تعداد زیادی‌ از کارگران‌ افغانی‌ وحشیانه‌ مورد تجاوز قرار گرفت‌ و سپس‌ این‌ دختر ستمدیده‌ و بی‌پناه‌ را در مدت‌ 50 روز به‌ دیگر مردان‌ افغانی‌ اجاره‌ می‌دادند.

مادر این‌ دختر که‌ دیروز در شعبه‌ چهارم‌ دادیاری‌ دادسرای‌ جنایی‌ تهران‌ حاضر شده‌ بود، گفت‌: «چند روز قبل‌ از این‌ حادثه برادرم‌ در شهرستان‌ فوت‌ کرد و من‌ مجبور شدم‌ به‌ شهرستان‌ بروم‌، به‌ همین‌ خاطر دخترم‌ زهرا را که‌ کمی‌ عقب‌افتادگی‌ ذهنی‌ دارد، به‌ یکی‌ از اقوام‌ نزدیک‌ سپردم‌ ولی‌ روز دهم‌ تیرماه‌ حدود ساعت‌ سه‌ بعدازظهر زهرا برای‌ خرید پفک‌ از خانه‌ خارج‌ شد و دیگر برنگشت‌. وقتی‌ به‌ من‌ خبر دادند بلافاصله‌ به‌ تهران‌ برگشتم‌ و از پلیس‌ درخواست‌ کمک‌ کردم»‌.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

 امکان رهگیری موقعیت لحظه‌ ای ماهواره ایرانی «نوید علم و صنعت» و آگاهی از جزئیات فنی و مداری ماهواره با مراجعه به وب سایت جهانی رهگیری ماهواره ها برای عموم فراهم شده است.

به گزارش ایسنا ماهواره «نوید»، سومین ماهواره بومی ایرانی که تمامی مراحل طراحی، ساخت، تجمیع، آزمایش و آماده سازی برای پرتاب آن در داخل کشور انجام شده بامداد جمعه همزمان با دهه فجر و در آستانه روز ملی فناوری فضایی با موفقیت به فضا پرتاب و در حال حاضر در حال گردش در مدار زمین است.

ماهواره ایرانی نوید علم و صنعت ۵۰ کیلوگرم وزن داشته و برای تزریق در ارتفاع ۳۷۰ کیلومتری طراحی شده است. طول عمر مداری این ماهواره دو ماه بوده و در هر شبانه‌روز شش بار از فراز جمهوری اسلامی ایران عبور می‌کند و در دید ایستگاه‌های زمینی قرار می‌گیرد.

علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://WWW.n2yo.com/?s=38075 موقعیت لحظه‌یی ماهواره و سایر مشخصات آن را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

ماموریت سطح یک ماهواره‌ نوید علم و صنعت، تصویربرداری از سطح زمین با قدرت تفکیک مناسب برای ماموریت محوله و ارسال تصاویر و اطلاعات پایشی سیستم بر مدار لئو به ایستگاه‌های زمینی است.

‌تصاویر دریافتی از ماهواره دارای کاربردهای عملیاتی در زمینه‌های جو و علوم هواشناسی، منابع، بلایای طبیعی مانند پیش بینی شرایط آب و هوا، میزان دما و رطوبت، برآورد میزان جنگل‌ها، شناسایی‌ آتش سوزی جنگل‌ها، خشکسالی، زلزله، سیل و نیز تعیین خطوط ساحلی است.

پرتاب این ماهواره که توسط محققان دانشگاه علم و صنعت ایران طراحی و ساخته شده با استفاده از ماهواره‌بر «سفیر نوید» از کلاس ماهواره‌بر سفیر B1 انجام شده که در سازمان هوافضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توسعه یافته است.

بهینه کردن سیستم و زیرسیستم‌های طراحی و ساخت ماهواره‌بر سفیر، ایجاد زیرساخت‌های مناسب و کسب توانمندی جهت طراحی و ساخت ماهواره‌برها، ورود به بازار جهانی خدمات فضایی به واسطه پرتاب ماهواره‌ها، استفاده حداکثری از توانمندی‌های داخلی در توسعه علوم و فناوری‌های فضایی از دستاوردهای پروژه ماهواره‌بر «سفیر نوید» اعلام شده است.

 

برای شروع رهگیری و مشاهده ی ماهواره کلیک کنید !



ارسال توسط دانیال

                        

 پخش فیلم غیراخلاقی از ال سی دی های هواپیما در یکی از خطوط پروازی شرکت ماهاندردسرساز شد.

به تازگی شرکت هواپیمایی ماهان اقدام به تعویض تلويزیون های داخل کابین های کلیه هواپیماهای  شرکت خود کرده است. همین موضوع باعث شد تا مجهز بودن این تلوزیون های جدید به بلوتوث و بی توجهی کادر به روشن بودن این سرویس، موجب سوء استفاده یکی از مسافرین شود.

به این ترتیب در زمانی که کادر پروزا در بی خبری مشغول انجام وظایف شان بودند فیلم غیر اخلاقی از هر دو ال سی دی هواپیما پخش شده و مسافرین با چشمانی حیرت زده به مدت یک دقیقه صحنه های نامناسب پخش شده از این تلویزون ها را تماشا کرده اند.

اکنون پرونده رخداد مذکور در حال بررسی است. به نظر می رسد متخلف اصلی شرکت ماهان است که با بی توجهی به اصول اولیه ارتباطات، موجبات نارضایتی مسافرین را پدید آورده است.



ارسال توسط دانیال
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
وضعیت آب و هوا
امکانات جانبی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Quick Bird و آدرس QuickBird.loxblog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انواع فال